اولاد كوول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اولاد كوول

دخولاغانى تامر حسنىأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

احلي نكت لأاحلي منتدي

كاتب الموضوعرسالة
Eslam
مشرف
مشرف
Eslam

المزاج : رايق

احلي نكت لأاحلي منتدي Empty
مُساهمةموضوع: احلي نكت لأاحلي منتدي   احلي نكت لأاحلي منتدي Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 2:16 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

مرة واحد مسطول روح بيته و معاه واحد صاحبه. وقف قدام الباب عشان يفتحه. صاحبه قاله ايه ده انت حاطط السيجارة مش المفتاح فى خرم الباب. رد عليه المسطول و قال له: يا نهار ابيض يبقى أنا شربت المفتاح

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة اخدت الحبوب ولم تلد في الميعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية وجد توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول لة اتفضل انت الاول

مرة واحد يهودى بخيل قام الصبح من النوم قال لمراته الفطار بضتين بس سمعانى اتنين بس قالت له حاضر بعد كدة قال لها انه طالع يصلح الاريال فوق السطح علشان الصورة وحشة و هو بيصلح الاريال و قع من فوق السطح وهو بيقع عدى على شباك المطبخ راح قايل لمراته بيضة وحدىىىى …

كان فى مرة واحد ماشى لقى واحد قاله ازيك يا محمد شكلك اتغير خالص
التانى: بس انا مش محمد
الاول :و كمان أسمك اتغير

في يوم المدرس بيسأل التلميذ: ما معنى كلمة سبيل؟
فرد عليه التلميذ : طريق
قالوا المدرس :ممتاز, طيب يعني ايه سلسبيل؟
فرد عليه التلميذ: طرطريق

مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة

مره واحد راجع البيت محشش ومهيس طحن..فضل يخبط علي باب بيته:افتحي يا وليه يا ام سيد...يا ام سيد...محدش فتحله الباب,الراجل اتنرفز و اتعصب راح شايط صفيحة الزباله الي جمب الباب...الصفيحه طارت ف الهوا و فتحتله دماغه.الراجل:افتحي يا ام سيد الصفيحه هتموتني

واحد بلدياتنا حب يعمل جدع فى الأتوبيس قام لواحدة وقعدها مكانه وبعد ماقعدت قالها : لما انتى واجفة من بدرى ماجلتليش ليه اجعدك قالت له : خفت احرجك قالها تحرجينى ياخى يحرج "يحرق" ابو اللى جابك

مجموعه من بلدياتنا ماتوا غرقانين في غواصه وبعد التحقيق في الحادث أكتشفوا أن واحد فيهم سمع خبط بره راح فاتح الباب يشوف مين

واحد بلدياتنا كان قائد فى الجيش و قدامه أربع صفوف عساكر ....واحد من العساكر كح..القائد سأل أول صف مين اللى كح محدش رد فتح عليهم النار قتلهم كلهم و بعدين سأل الصف التانى مين اللى كح محدش رد ..راح فاتح النار عليهم....و إدور على الصف التالت قام واحد خاف و قاله انا اللى كحيت ياباشا...قاله القائد يرحمكم الله

مرة واحد من حبايبنا حب يعمل عملية انتحارية راح ربط علي وسطه حزام ديناميت و أخد معاه خنجر و طلع علي اسرائيل ,اول ما وصل اسرائيل فضل يدور علي مكان زحمة لحاد ما لقي ييجي 100 اسرائيلي متجمعين في مكان اتصل بصاحبه و قالو انتحر ولا لأ قالو اتكل علي الله . قام طلع الخنجر و انتحر .

واحد حشاش خد مرتبه أول الشهر .. فبيقسم فلوسه , ميت جنيه ايجار .. ميت جنيه كهرباء .. ميتين جنيه حشيش راح الباب مخبط , قال المحشش : مين , قالولو البوليس , راح مقطع الميتين جنيه بتوع الحشيش

إتنين مساطيل قاعدين قدام مراية، واحد منهم بيسأل التانى واخد بالك من الإتنين إللى قاعدين هناك دول؟ التانى وقف يشوفهم، راح زميله قاله خليك فى واحد منهم جاى علينا.

البوليس عمل كبسة على شوية شمامين و لفت نظره ان فيهم عيل صغير قوي واخد ركن لواحده وعمال يسحب , فقام مقرب منه و سأله: و الشمام الصغير اسمه ايه؟
قام الواد رد عليه و قاله : كنتلوب يا بيه.

مره واحد (أخـنـف) اتجوز واحده( خـنـفـه) ومـحدش مـنهم عارف المرض اللي عند التاني..ويوم الفرح بالليل قعدوا يـبصوا لبعض قامت العروسه جابت طبق الأكل وقالت(كـنّ) ..قم طار العريس من الفرح وقالها(نـيـنـتـك فـن

مره واحد بخيل قوي عزم واحد صاحبه على العشا فجاب جبنه بيضه وبيض وسلطه وجبنه رومي وقعدوا ياكلو
فكل ما الراجل يجي يمد ايدو ناحية الجبنة الرومي الراجل البخيل يضربو على ايده ويقولو لا متكولش جبنه رومي فكمل الراجل اكله وقام قايل سلام بقى انا ماشي رد عليه التاني لا والله لانتا بايت معانا انهارده الراجل رد عليه قاله ازاي ابات معاكو ده انتا ومراتك ساكنين في قوضه واحده وبسرير واحد ابات بعاك ازاي رد عليه وقاله انا هتصرف ملكش دعوة ونيمه على الكنبه ونام البخيل ومراته على السرير
بعد شويه الراجل اللى على الكنبه قال لمرات البخيل جوزك نام قالتله لا لسه
الساعة بقت 2 بعد نص الليل قال الراجل للست تاني جوزك نام قالتله لا
بعد شويه ها ناااااااام ؟
قالتله اه
قالها طيب قومي اعمليلي سندوتش جبنه رومي

مرة واحد اخترع كرسي بيفرقع لما حد يقعد عليه و يكدب.فجابوا بوش و سألوه:بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
فقال:أنا بفكر أعمل معاهدة سلام بين كل بلاد العالم،فالكرسي فرقع.
و جابو صدام حسين و سألوه:انت بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
فقال:أنا بفكر أعمل معاهدة سلام مع الكويت.
فالكرسي فرقع.
و جابو واحد بلدياتنا و سألوه:انت بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
فقال:أنا بفكر ف......فالكرسي فرقع

مرة واحد بلدياتنا نزل مصر جموستة ضاعت فرجع تاني للاؤتيل دخل اوضة غلط... شاف واحد بيقول لحببتة انا شايف الدنيا كلها فى عنيكي بلدياتنا قالو ماشفتش جاموستي.

واحد بلديتنا هيعمل عرض بالبراشوت .الكابتن قال له التعليمات "تنط من الطيارة وتفتح البراشوت لو ما اشتغلش افتح البراشوت الإحتياطي هتلاقي موتوسيكل مستنيك تحت إركبة وامشي بية " . بلدياتنا نط وبيقتح البراشوت ما اشتغلش بيقتح الإحتياطي ما اشتغلش قال يانهار ...! الخوف لو نزلت ما لقيتش الموتوسيكل.

مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تالات سنين بيتكلم انجليزي

مرة واحد دخل امتحان الفيزياء شاف سؤال بيقول عرف الكثافة؟
اذا عرفت الاجابة اتصل بنا على رقم0900525

واحد وصل المطار و بالتفتيش وجدوا كيس بودرة فصرخ ظابط التفتيش و قال ايه ده الجمرة الخبيثة فقال الراجل لا اعوذ بالله ده هيرويين

واحد خارج فى رحله خلويه مع واحد صاحبه لسانه تقيل .وكانو طالعين على جبل .فقال اللى لسانه تقيل لزميله.
نس...ن..نسي..
الثانى:نس ايه مش وقته
الاول: نس نس...نسي..
الثانى:بقولك ايه .اصبر لحد ما نطلع و اتكلم براحتك.
المهم طلعوا فقال له: ها كنت عايز تقول ايه؟
قال له: نس ..نسى.. نسينا... نسينا الخيام تحت.
الثانى:حرام عليك و جاى تقولى دلوقتى ..تعالى اما ننزل نجيبها.
المهم وهما نازلين قال اللى لسانه تقيل لزميله :كو..كو...كو
الثانى: كو ايه عايزين نخلص
الاول كو... ك..
الثانى:استنى اما ننزل و اتكلم براحتك.
ولما نزلو قال له :ها كنت عايز تقول ايه فوق ؟
الاول: كو.. كككككككككو.. كوت..كنت باهزر معاك

مع تحياتي
(`·._) (ESLM) (¯`·._)

احلي نكت لأاحلي منتدي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلي نكت لأاحلي منتدي
» احلي نكت لأاحلي منتدي
» احلي نكت لأاحلي منتدي
» احلي نكت لأاحلي منتدي
» احلي نكت لأاحلي منتدي